Tuesday, December 20, 2011

PERJUANGAN RASULULLAH-DATO' USTAZAH SITI NOR BAHYAH

Assalamualaikum..buat saudara islamku..semoga kalian semua sentiasa berada dalam Rahmat dan kasih sayangNYA,semoga kita semua sentiasa diRedhai olehNYA dalam setiap yang kita lakukan,mudahan apa yang kita lakukan Lillahi Taala,dan mengharap apa yang kita lakukan adalah yang teerrrbaik! buat ALLAH,kerana kita mendambakan Redha dan Kasih Saayang dariNYA.kerana KITA SAYANG ALLAH!
Alhamdulillah syukur kepada ALLAH,selawat dan salam ke atas junjungan Mulia,NABI MUHAMMAD S.A.W..kerana ALLAH masih lagi mengizinkan berjumpa di blog ini,ALHAMDULILLAH..
nisa juga ingin memohon jutaan kemaafan kerana sudah lama tidak m'update blog ni.ASIF JIDDAN..
VIDEO yang nisa buat diatas tu biasa2 saja, tapi pengisian yang didalamnya amat penting,itu yang kita mahu,satu perjuangan Baginda Rasulullah s.a.w tidak dapat dibeli dimana-mana mahupun dijumpai lagi didunia ini,ujian yang dialami oleh NABI kita , Nabi MUHAMMAD S.A.W serta PARA SAHABAT cukup2 berat,namun masih ada lagi manusia yang tidak menghargai pengorbanan yang dilakukan BAGINDA DAN PARA SAHABAT..Nauzubillah minzalik.
mudah-mudahan video diatas akan menyedarkan kita, sama2lah kita bermuhasabah dan mendengar apa yang dilontarkan oleh DATO' USTAZAH SITI NOR BAHYAH dalam KONSERT SINAR MALAM MAULIDUL RASUL..jom hayati dan muhasabah diri kita ..
"Pohonlah Hidayah sebagai Hadiahmu ketika menyusuri Jalan Menuju Allah. INSYAALLAH Engkau akan Gagah di Jalan MUJAHADAH".

No comments:

Post a Comment