Monday, September 5, 2011

Assalamualaikum...

selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin..

Buat sahabat-sahabat yang dikasihi Allah S.W.T.. semoga kalian semua berada dalam rahmat dan redhaNYA selalu..AMIN..

Maaf sangat2 kepada sahabat semua sebab lama nisa tidak menjenguk blog ni, lama dah x menulis apa-apa saja dalam blog ni..maaf sangat2.. insyaAllah lepas ni da juga lah walaupun tak banyak..bila start belajar nanti..mybe buka pun jarang2, sebab nak focus pd study..tapi ,insyaAllah jika diizin olehNYA..nisa kan cuba untuk meluangkan masa untuk pengisian dalam blog ini buat sahabat2 sekalian.. :)


hampir seminggu kita beraya..dan hari ini, pada pagi ni jam 2.21 minit pagi, hari raya kelapan..Alhamdulillah syukur kita panjatkan buat pencipta kerana diberi ruang dan peluang lagi untuk kita semua merasai nikmatNYA, dapat menghirup udaraNYA..nikmat yang diberi pada kita semua tidak dapat terkata dan terucap betapa syukur dan berterima kasihnya tanda syukur kita padaNYA.
ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH

nisa mengambil peluang di bulan syawal yang mulia ini untuk mengucapakan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.. jika ada salah dan silap selama berkenalan dalam blog ni ataupun dimana saja..mohon maaf dipinta..lupakan sengketa lama, jika ada salah dan silap sengaja atau tidak.. mohon maaf..jari menyusun meminta maaf..semoga semuanya bahagia dunia dan akhirat..AMIN.

No comments:

Post a Comment